با مقصران حادثه استخر هاشمی نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده
سرخط خبرها

جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند

  • کد خبر: ۲۱۸۹۸۶
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷
جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند
امیر قلعه‌نویی با وجود وعده جوانگرایی در تیم ملی حاضر نشد مقابل تیم ملی ترکمنستان نیز به بازیکنان جوانی که به تیم ملی دعوت شدند، میدان دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی در حالی دو بازی خود مقابل تیم ملی ترکمنستان را پشت سر گذاشت که بر خلاف ادعای امیر قلعه‌نویی هیچ نشانه‌ای از روند جوانگرایی در تیم ملی دیده نشد. سرمربی تیم ملی بعد از اعلام اسامی بازیکان تیم ملی پیش از بازی رفت مقابل تیم ملی ترکمنستان مدعی شده بود که قصد دارد به اصطلاح با یک شیب ملایم تیم ملی را جوان کند، اما هرگز چنین نشد و تیم ملی با همان نفراتی که در سال‌های اخیر همواره در ترکیب تیم ملی قرار می‌گرفتند مقابل این تیم درجه دوی فوتبال آسیا به میدان رفت.

در بازی رفت امیرقلعه‌نویی از این ترکیب مقابل تیم ملی ازبکستان استفاده کرد:

علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی، امین حزباوی، صالح حردانی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی، محمد محبی و سردار آزمون

دربازی برگشت نیز او این ترکیب را مقابل تیم ملی ازبکستان به کار گرفت:


علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی، امین حزباوی، صالح حردانی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی، محمد محبی و سردار آزمون

تنها تغییری که در دو بازی در ترکیب تیم ملی به وجود آمد که آن هم دوامی نداشت حضور حزباوی در خط دفاع است که البته این بازیکن نیز به سبب توانایی‌های ذاتی اکنون در لیگ قطر مشغول به فعالیت است، اما در دیگر پست‌ها شاهد تغییرات آن چنانی نبودیم و تیم ملی با همان ترکیبی به میدان رفت که پیش‌تر نیز دیده شده بود.

قبل از برگزاری دو بازی با تیم ملی ترکمنستان، اما قلعه‌نویی با دعوت از جوان‌ها به نوعی انگیزه خود برای بازی دادن به طیفی تازه را در ترکیب تیم ملی نمایان کرده و حتی مدعی بود با یک شیب ملایم قصد جوانگرایی دارد، اما او حتی در مصافی که روشن بود تیم ملی برنده آن خواهد بود نیز حاضر نشد از نیرو‌های جوانی که به تیم ملی فراخوانده استفاده کند.

به این اسامی نگاه کنید:

حسین پورحمیدی، آرشا شکوری، ابوالفضل جلالی، حسین گودرزی، مهدی لیموچی، جواد آقایی پور و سعید سحرخیزان.

هیچ یک از این نفرات در تیم ملی بازی نکردند و حتی یک دقیقه هم به میدان نرفتند تا به اصطلاح حرف امیر قلعه‌نویی در جوانگرایی با شیب ملایم به کرسی ننشیند وتیم ملی در واقع با همان بازیکنان همیشگی مقابل رقبای خود به میدان برود.

 با توجه به اینکه در مراحل بعد بازی‌ها دشوار خواهد شد خیلی بعید است که سرمربی تیم ملی دست به اقداماتی در راستای جوانگرایی تیم ملی بز ند.

لازم به ذکر است که علاوه بر حزباوی تنها تغییراتی که در ترکیب تیم ملی انجام شد اختصاص داشت به بازی کردن بازیکنانی همچون حسینی یا حردانی و نورافکن که این بازیکنان نیز سابق بارها برای تیم ملی به میدان رفته بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->